|
|
|
|
 |
|
 |
|
 |
Stiri |
|
 |
|
S-au afisat castigatorii concursurilor Gify Club din luna octombrie |
|
S-au afisat castigatorii concursurilor Gify Club din luna octombrie
|
|
 |
|
|
Noi concursuri in Gify Club |
|
Noi concursuri in Gify Club
|
|
 |
|
|
City Pharma la “Angajatori de top” |
|
Vineri, 31.10.2008, intre orele 10.00 – 18.00 si sambata, 01.11.2008, intre 10.00 – 17.00, City Pharma te asteapta la Targul de Joburi “Angajatori de Top” care se va desfasura la Sala Palatului.
|
|
 |
|
|
S-a lansat site-ul GifyClub |
|
www.GifyClub.ro
|
|
 |
|
|
|
|
Gify în campanie în spitalele de copii |
|
Bucuresti, 23 iunie 2008: Farmaciile City Pharma au desfasurat în luna iunie un proiect dedicat copiilor internati în spitalele de copii si spitalele cu sectii de pediatrie din Bucuresti. În cadrul acestui proiect Gify, micuta girafa roz de la City Pharma, a fost personajul principal al unei piese de teatru creata special pentru micutii internati în spitale. La sfarsitul fiecarei spectacol, cei mici au primit cadouri surpriza de la City Pharma si sponsorii campaniei. Campania s-a desfasurat cu sprijinul unei echipe de tineri actori si a personalului medical
|
|
 |
|
|
City Pharma lanseaza campania” Gify se da in spectacol” |
|
Bucuresti, 29 mai 2008: Farmaciile City Pharma desfasoara cu începere de la 1 iunie 2008, timp de o luna, în noua orase din tara, campania “Gify se da în spectacol”, prin care copiii între 3 si 10 ani împreuna cu parintii, sunt invitati, pe parcursul întregii luni, la piese puse în scena la teatrele pentru „pici” din: Bucuresti, Ploiesti, Galati, Braila, Iasi, Brasov, Targu Mures, Arad si Craiova. Campania “Gify se da în spectacol” organizata pentru a doua oara consecutiv de lantul farmaceutic City Pharma, are drept scop promovarea teatrului în rândul copiilor, ca o alternativa cu scop educativ la activitatile lor zilnice, care în marea majoritate sunt legate de privitul la televizor sau de jocurile pe calculator.
|
|
 |
|
|
City Pharma lanseaza Clubul Dermoconsumatorului |
|
Bucuresti, 11 iunie 2008: Din 11 iunie 2008 farmaciile City Pharma îi invita pe toti cei preocupati de frumusetea si sanatatea pielii lor sa se înscrie în Clubul Dermoconsumatorilor. Într-un proiect unic in Romania, City Pharma îsi doreste sa creeze o comunitate a celor care folosesc produse dermatocosmetice. În cadrul acestui club vor beneficia de consiliere individuala si de grup toti cei care acceseaza serviciile farmaciilor City Pharma.
|
|
 |
|
|
Patrundeti in universul frumusetii prin demonstratiile de machiaj realizate in farmaciile City Pharma de make-up artist MAX FACTOR |
|
Farmaciile City Pharma si MaxFactor te invita in luna februarie la o demonstratie de frumusete si stil. Vino in farmacia City Pharma Sos. Giurgiului, nr 127, Bucuresti in perioada 14 – 16 februarie sau in farmacia City Pharma complex Eliana Mall, Brasov, in saptamana 18 – 22 februarie si vei putea lua parte la demonstratii de machiaj, in intervalul 12 – 20.
|
|
 |
|
|
Farmacii de mare suprafata |
|
City Pharma a lansat în 2006 doua farmacii de mare suprafata în Bucuresti: pe Sos Giurgiului Nr 127 si pe Intrarea Sectorului Nr 1 (Piata Muncii). Cu un spatiu de pâna la 230 mp si un portofoliu de peste 10.000 produse, aceste farmacii exprima cel mai bine obiectivele City Pharma de a crea farmacii moderne, destinate celor care îsi doresc sa gaseasca tot ce au nevoie pentru sanatatea familiei într-un singur loc si într-un cadru aerisit, profesionist, prietenos.
|
|
 |
|
|
City Pharma lansează Gify Club |
|
In Octombrie 2006 City Parma a lansat un program destinat copiilor: Gify Club. Conceput ca o extensie a programului de fidelitate City Plus, acesta se diferentiaza prin accentul deosebit acordat juniorilor. City Pharma este astfel primul lant de farmacii care ofera un card de loialitate copiilor si care editeaza un supliment lunar gratuit în care acestia pot gasi jocuri, concursuri si activitati educative concepute diferentiat, pentru toate segmentele de vârsta.
|
|
 |
|
|
City Pharma intră în lumea copiilor cu Gify Club |
|
Înca de la lansare City Pharma s-a pozitionat ca o farmacie inovatoare, orientata prin strategie si oferta catre familia moderna. Octombrie 2006 este momentul în care aducem un plus de inocenta si joc în viata familiilor care au devenit deja sau vor deveni clienti fideli City Pharma. Prin lansarea programului de fidelitate Gify Club ne propunem sa ne apropiem si mai mult de sufletul acestora oferindu-le copiilor o modalitate interactiva de joc dar si de educatie alaturi de personajul dedicat lor: girafa roz Gify.
În acest scop sloganul City Pharma - „Prieteni de familie” - se declina într-un mod creativ în „Prieteni de joca”, cunoscut fiind faptul ca, pentru copii, joaca este cea mai buna cale de învatare si educatie. Programul Gify Club contine mai multe componente, prima si cea mai importanta dintre acestea fiind latura educationala, sustinuta prin editarea revistei – supliment Gify Club, în paginile careia fiecare grupa de varsta îsi poate gasi jocuri, concursuri dedicate si informatii interesante privind alimentatia naturala si sanatatea. O noutate în conceptia acestui program o reprezinta cardul de fidelitate destinat exclusiv membrilor juniori. Suntem astfel primul si unicul lant de farmacii care ofera un card copiilor, card pe care pot fi acumulate plusuri pentru participarea la concursuri sau pentru cumparaturile efectuate de parinti. Aceste plusuri pot fi rascumparate oricînd se doreste alegând unul din premiile disponibile în catalogul lui Gify.
Prin aceasta strategie de comunicare si marketing, ne dorim sa relationam cu famiile atît prin interemediul jocului si programelor educative oferite copiilor, cât si prin ofertele si produsele disponibile în farmacie. Portofoliul de produse vizeaza nu numai tratamentul ci mai ales preventia si mentinerea sanatatii tuturor membrilor familiei, cu accent asupra produselor naturale si a suplimentilor alimentari. City Pharma isi propune sa devina locul în care ajungi nu numai când esti bolnav, ci locul în care mergi tocmai pentru a preîntâmpina problemele de sanatate. Si pentru ca preventia este un concept pe care chiar si cei mai mici trebuie sa îl adopte, speram ca, prin intermediul programului Gify Club, vom sprijini parintii si familiile în a-si educa micii membrii în spiritul unei atitudinii pozitive si deschise fata de sistemul medical.
|
|
 |
|
|
ID Studio si City Pharma sunt "Prieteni de familie" |
|
ID Studio a creat identitatea noului lant de farmacii City Pharma, si anume: sigla, sloganul, mascota si manualul corporate ce stabileste declinarile de identitate.
ID Studio a castigat contul de creatie City Pharma in urma pitch-ului organizat in septembrie, anul trecut, de Hermes Pharma.
City Pharma este o retea noua de farmacii, bazata pe un concept inovator, in premiera pe piata romaneasca: sprijinirea familiei moderne cu un plus de diversitate si accesibilitate.
In noul lant de farmacii se comercializeaza si produse conexe, cum ar fi cele cosmetice sau cele de uz casnic.
Toate aceste elemente de noutate au fost subliniate in strategia de comunicare prin folosirea unei game cromatice originale, care cuprinde diferite nuante de mov.
Farmaciile si-au propus sa devina "prieteni de familie", promovand o atitudine calda.
Lansarea primelor doua farmacii City Pharma din Bucuresti a fost sustinuta printr-o campanie promotionala desfasurata in prima jumatate
|
|
 |
|
|
TotalSoft a implementat la Hermes Pharma |
|
Urmarind un proces de eficientizare a activitatii, compania Hermes Pharma a implementat la sfarsitul anului trecut solutiile de management al activitatii farmaceutice - BC Pharm si management al resurselor umane si salarizarii - Charisma HR oferite de producatorul local de software, compania TotalSoft.
Hermes Pharma inglobeaza o retea de farmacii relansate de curand sub brand-ul "City Pharma" intrega activitatea a acestor fiind gestionata cu solutia TotalSoft.
Noua retea de farmacii comercializeaza pe langa produse farmaceutice si produse conexe, cum ar fi cele cosmetice sau de uz casnic. Toate acestea insumeaza un numar mare de articole al caror intreg traseu (din momentul intrarii in farmacie) este gestionat cu BC Pharm.
Astfel, date centralizate precum: necesarul de produse, intrari, anulari, stocuri, comenzi, din intreg lantul de farmacii, sunt de acum disponibile sub forma unor rapoarte zilnice menite sa ajute managementul atat in ceea ce priveste previzionarile cat si pentru o maximizare a eficientei in gestionarea intregii activitati.
In managementul resurselor umane Hermes utilizeaza o alta solutie a companiei TotalSoft, Charisma HR.
Compania TotalSoft este recunoscuta pe plan local ca lider in ceea ce priveste solutiile destinate sectorului farmaceutic. Din lista de clienti ai acesteia fac parte toti marii jucatori ai acestui sector.
|
|
 |
|
|
Lucrare medicala de exceptie |
|
Peste 80 de mari personalitati medicale din intreaga lume au colaborat la realizarea unei monografii despre diabet, editata de un roman. Lucrarea a fost coordonata de prof. dr. Dan Cheta, de la Institutul Nicolae Paulescu, din Bucuresti. Cele 46 de capitole, impartite in 3 sectiuni, sunt redactate in limba engleza si au rezumate in romana, astfel ca volumul "Vascular Involvement in Diabetes" ("Implicarea vasculara in diabet") va fi util si specialistilor din strainatate. Lucrarea a fost tiparita simultan de Editura Academiei Romane si de Editura Karger AG din Elvetia si se va distribui in Europa si SUA. Acest succes reconfirma valoarea scolii romanesti de diabetologie.
|
|
 |
|
|
Vaccinari masive impotriva hepatitei A si a tetanosului |
|
Directia de Sanatate Publica Tulcea a trimis in ultimele zile personal medical suplimentar in satele din Delta Dunarii si in cele situate pe malul Dunarii pentru a intensifica vaccinarea satenilor. Laura Militaru, director adjunct al Directiei de Sanatate Publica Tulcea, a declarat ca aproximativ 80 la suta din populatia din Delta a fost vaccinata. Daca pentru copiii din aceste sate au fost administrate doze de vaccin impotriva hepatitei de tip A, persoanele adulte si mai ales cele care lucreaza la digurile de aparare sau la pescuit au fost vaccinate impotriva tetanosului.
|
|
 |
|
|
Astmul bronsic la copii |
|
Astmul este cea mai frecventa afectiune cronica la copii. Studii realizate in tara noastra indica faptul ca aproximativ 8% din copiii cu varste cuprinse intre 6 si 18 ani sufera de astm bronsic. In Romania exista Programul National pentru Astm, prin intermediul caruia tratamentul pentru copiii astmatici este gratuit. Desi tratamentul antiastmatic se administreaza timp de mai multi ani, acesta nu creeaza dependenta. Important este sa nu se faca abuz de bronhodilatatoare, care trebuie utilizate numai in crize. Tratamentul trebuie verificat de doua-trei ori pe an, pentru eventuale modificari ale dozelor sau ale tipurilor de medicamente.
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|